Meer weten over LibreOffice ?!

Overstappen... wanneer

Dus u wilt starten met LibreOffice, of u overweegt dat?
Goed! Maar ...
  • Welke stappen zijn in mijn specifieke bedrijfssituatie mogelijk?
  • En is dat niet te kostbaar?
  • Op welke aspecten is voor onze medewerkers training of andere ondersteuning nodig? Hoe doen we dat zo efficiënt mogelijk?
  • Wat we investeren in training en omschakelen, verdienen we dat in één of twee jaar terug?
  • Is een handig en effectief gebruik (eventueel omzetting) van onze huisstijldocumenten mogelijk?
  • Er zijn meerdere momenten en argumenten, die uitstekend passen bij het serieus kijken naar de mogelijkheden van OpenOffice en LibreOffice.
  • Als u binnenkort moet overwegen of u wilt betalen voor de licenties van de nieuwste upgrade van uw huidige office-pakket.
  • Wanneer u toe bent aan verbetering van uw bedrijfsprocessen.
  • Op het moment dat u uw rapporten in een stabiele tekstverwerker wilt maken.
  • Als u meer vrijheid wilt bij het kiezen van uw automatisering.
  • Wanneer u een andere huisstijl introduceert en daarbij een handige huisstijlapplicatie wilt hebben, die voor de juiste inhoud, vormgeving enz. van uw correspondentie zorgt, zodat u op uren en drukkosten bespaart.
  • Of omdat u er ook vandaag voor moet zorgen dat uw bedrijf in de toekomst competitief is en kosteneffectief werkt.
  • En natuurlijk bij de start van een organisatie: hét moment om gelijk góed te beginnen.


  • © Nou&Off, 12-1-2012